Alla inlägg den 14 november 2008

Av BD - 14 november 2008 07:17

Snart är det dags. Efter en seg jobbdag med fakturor och skit - så bär det av. Kryssning till Finland. Jajamensan, det blir Finlandsbåten! Fick ju en resa när man köpte en tv (intressant försäljningstrick - dom vill uppenbarligen att man ska supa sig redlös och glömma bort hur otroligt dålig tv:n är).

 

Så hela helgen blir det öl och avkoppling. Underbart.

Fredag 14 november till söndag 16 november: FINLANDSKRYSSNING.

 

Kan bli intressant. 

Av BD - 14 november 2008 00:17

Sitter och väntar här i natten på att folk från Göteborg ska komma upp. Eller, folk och folk - det låter ju som om det är värsta anstormningen. Det är en person som kommer. Om man vill vara exakt. Hela kvällen (eller natten) har därför ägnats åt städning. Mycket sexigt. Men jo, det blev så. Man vill ju änna att det ska se fräscht ut när folk kommer. Visserligen var den största anledningen till städningen att jag skulle packa inför resan imorgon - och när jag packar finns det en viss tendens till att det ser ut som ett bombnedslag efteråt - och därför behöver man städa lite till. Det kallas logik mina vänner. Eller dålig planering....


Ja. Så nu sitter jag här. Kallsvettig, med huvudvärk och ont i ryggen. Av beskrivningen att dömma är jag alltså inte särskilt vig av mig - och jag verkar vara närmare 80 och inte 22 (som jag faktiskt är egentligen).

Nu behöver jag sömn. För är det något som jag inte kommer få den här helgen, så är det sömn. Oh no.

Vill ni veta varför?

Kika in imorgon.

Eller så tänker ni till lite.... det är inte så svårt som det verkar. Jag är dålig på att hålla en hemlighet hemlig.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards