Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Min lilla oas i klädkammaren

Av BD - 23 februari 2009 22:32


Jag har ju en del smycken hemma, så att säga. Det fylls ju dessutom ständigt på. Antalet bara ökar och ökar, lite som en lavin. Problemet har stavats förvaring. Hur sjutton förvarar man dom på ett bra sätt? De ska ju helst synas eftersom de är så God damn vackra, men man vill ju inte ha dom slängda högt och lågt. Tidigare lösning har stavats sunkiga plastpåsar. Men nu när den stora klädkammaren är utrensad så har jag hittat ett perfekt ställe. En liten egen hörna med skor, väskor- och ja, smycken!

Det blir som min egna lilla oas. Det hänger smycken högt och lågt. 

Varje gång jag känner mig nere så ställer jag mig bara mitt i allt och mår lite lite bättre....


 

Som jag ser så ansträngde jag mig lite och gjorde ett collage.

Som ni kanske vidare noterar, så ja.... den blåa ringen längst ner till vänster är sprillrans nu.

Oops. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BD - 2 mars 2009 07:33

    Ytterligare en anledning att sakna Göteborg just nu. Lite, lite sugen är man på att ta en sista-minuten-biljett. När tänker dom spela här? När? Varför hittar jag ingen information? Panic.   ...

Av BD - 1 mars 2009 22:21

  Jag har inte särskilt många fördelar (utöver själva jobbsituationen) i mitt nuvarande jobb. Men förra veckan visade det sig att en samarbetspartner sponsrar Hammarby Bandy och att jag oväntat nog kunde lägga vantarna på två gratis biljetter (värde ...

Av BD - 1 mars 2009 20:41

Efter en lång (men underbar) helg, passar jag på att ta det duktigt lugnt. En bra bok, några kex med brieost (innan maten, ojoj), vindruvor och ett glas vin. Det känns skönt att man inte bor hemma och att man faktiskt kan bestämma över sig själv. Sön...

Av BD - 1 mars 2009 10:46

Hela helgen har spenderats med min kära pappi och P som kört hela vägen från Göteborg. Snart åker dom iväg igen, men fram tills dess så ska jag spendera så mycket tid m det bara fysiskt är möjligt med dom....

Av BD - 27 februari 2009 07:23

Vi slänger väl upp en låt - och startar denna fredag på ett ypperligt bra sätt....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards