Alla inlägg den 5 december 2008

Av BD - 5 december 2008 22:46

Fredag igen. Sedär jag. Wonderful.

Det är visserligen en fredag inte lik dom vanliga eftersom jag för tillfället är relativt ensam. E befinner sig ute på "kryssning" på Östersjön med jobbet. Det är väl mer en julresa, aka ett extremt fyllslag som ska utspelas där ikväll om jag känner han rätt. Blir otroligt spännande att se vilken färgnyans han kommer att ha imorgon kväll när den förlorade sonen återvänder-. Jag tippar på askgrå. Granit så att säga. Eller spökvit, en riktig lågoddsare det med.


Jag själv tar det mest lungt just ju. Det går inte göra så mycket annat efter jobbveckan. Jävla övertidstimmar, jag är för klen för att klara sådant, okej? Från och med nu ska jag bara jobba 40 timmar per vecka. Punkt.


Ska leta fram en bra whiskey, slötitta lite på tv och bara mysa. Inga högt flygande planer alltså. Det är väl det som kallas egentid antar jag- om man vill vara lite mer positiv. Behövs för att ett förhållande skall växa, yada yada.


Förresten: om någon ser en två meter lång man springa omkring på en färja mot Åland i förd en skrynklig skjorta (antagligen felknäppt), utförandes en extremt udda dans, mer känd som "arm-viftar-dansen", just let me know. Han kan vara i stor behov av psykisk vård...

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards