Alla inlägg den 21 januari 2009

Av BD - 21 januari 2009 23:36

Satt och slötittade på Kvällsöppet. I brist på annat vettigt. Orkar liksom inte ta mig i kragen och gå mot sängen. Jag vill inte. Inte än.

Well, i vilket fall som helst så märkte jag att en av mina lärare i Kriminologi  medverkande. Han är härlig den där Henrik Tham. Hans avhandlingar var riktigt intressanta. Även om jag just nu är lite tveksam till hans inställning till alkohol och droger. Men jag har lärt mig att man ska ta Henrik Thams ord på allvar. För han vet vad han pratar om.

Av BD - 21 januari 2009 23:17

Titta vad som slank med ner i väskan hem från Italien. Nämen sedär, Vogue Italia. Inte för att jag direkt gör anspråk på att vara en mode-nisse á la...eh...någon modebloggs queen - men hey, är man i Italien och stöter på Vogue så bangar man inte.  Lyxigt, änna. Fint prassligt papper, och lukten av en ny tidning. Härligt. Sen att den faktiskt råkar vara bra - det är en underbar liten bonus. Riktigt finfin att bläddra i - och när man sen ser alla de där fantastiska kreationerna från modeshowen, då blir man lite sugen på att spontanshoppa.

Men ja, det är sen när man går in på kontot och verkligen kollar på sitt saldo, som man förstår att det där bara bör stanna vid en flyktig tanke....


Av BD - 21 januari 2009 07:50

Som om det var igår.... Åh!




Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards