Alla inlägg den 24 januari 2009

Av BD - 24 januari 2009 23:18

Sitter här lite smålycklig i soffan med ett leende som går från öra till öra (på gränsen till kramp). Har precis återvänt från Uppsala efter en fin dag med L. Det var länge sedan vi sågs (alltför länge, herregud) och det fanns mycket att ta igen. Skvaller och tjöt hela dagen. Det behövdes! Fick rensa huvudet lite, vrida och vända på problemen - hitta nya lösningar. Lite löst skvaller om allt och alla. Uppdatera sig lite. Sittandes vid det slitna köksbordet med en stor tekopp. Precis som under den månaden jag på heltid bodde på en luftmadrass där. Det hade aldrig gått utan dig L, tack för hjälpen! Du vet att jag är evigt tacksam.


Nästa gång får du komma hit, så ska vi leta upp det där perfekta cafét (glöm inte ta med dig boken!)
Av BD - 24 januari 2009 10:56

på väg mot uppsala. sitter på tunnelbanan och hoppas jag hinner i tid. försov mig såklart.... ingen frukost. tror iofs att vi slänger ihop lite våfflor när jag kommer dit. wonderful.

Av BD - 24 januari 2009 01:34

Jag kan inte sova. Fanskap. Borde verkligen göra det med tanke på morgondagen (eller senare idag) men nejdå. Jag är pigg som en liten hamster på prozac. Kan det vara det där ovanan att vara utan E som spökar? Man blir ju lätt van vid att sova jämte en sådan snygging som han. Jag hoppas visserligen inte att det är det, det blir nämligen lite skrämmande om jag får ångest, skakningar, ryckningar och tramvred för att han är borta en natt. Speciellt när jag vet att han har jävligt roligt.

Herregud. Det kanske är rökningen av vattenpipan istället? Jag drog på rätt bra idag. Men det känns sorgligt att skylla på den. Den har gett mig fina stunder i Bulgarien. Kan det vara alla funderingar om jobbet? Ja, kanske det. Kan det vara så att jag är mentalt störd? Ja! så är det.


I vilket fall som helst så borde jag stänga ner datorn. Man borde lärt sig att det sällan kommer ut något vettigt vid den här tiden på dygnet. Jag lär antagligen radera skiten imorgon, skaka på huvudet och tänka: har vi inte sett det här förrut?

Av BD - 24 januari 2009 00:05

Jag bara kände mig tvungen att ta fram vattenpipan. E är ute och svirar på stan (eller svinar?) och trots att jag ska upp tidigt imorgon så kände jag att, fan - lite vattenpipa sitter ju aldrig fel. Det påminner mig om mina dagar i Sickla (back in the days) . Sen kryper man upp i soffan och ser på "Verkliga brottsutredningar" på Discovery. Ja, det är imorgon jag ska vara übersocial (det är ju Uppsala för satan!). Just nu kan jag bara ta det lungt. Sen hoppas jag att hyresvärden inte märker att jag röker vattenpipa här... Oops...


.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards