Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av BD - 15 oktober 2008 23:08

Jag håller på med världens osexigaste aktivitet. Jag flyttstädar. Jag är så trött på skiten att jag mest av allt bara vill hälla ut 15 liter tändvätska och råka tappa en tändsticka lite sådär lagom diskret. Men det vågar man inte, dels för att jag faktiskt har lite saker som är värdefulla här (som min pojkvänn) och dels för att man antagligen inte skulle fått ut någonting på försäkringen anyway.


Det är sista rycket som gäller nu. Sista dödsstöten. Allt ska ner i lådor. Det enda vettiga jag har fått ut av denna röra är ett krasst konstaterande att min garderob verkligen behöver förnyas. Över 60% av innehållet ser ut som kostymer ur en dålig b-film kallad Back to the 90's. Vilket är mer skrämmande än den nuvarande finanskrisen.

Nu försöker jag mest överleva kvällen - ta ett glas vin, och måla naglarna.

Jag hoppas att jag  kan sova snart - det är företagsfest imorgon. Jag behöver alla krafter man kan uppbåda - man har ju blivit utmanad.....


Nej, det börjar bli svårt att fokusera. Lika bra att ge upp innan skakningarna tar över helt.

Cheers 

Av BD - 15 oktober 2008 07:29

Nu är det bara tre dagar kvar innan vi flyttar. Innan vi klämmer in oss i en liten flyttbil och bilar fram och tillbaka Göteborg-Stockholm. Tre dagar kvar. Det är ju ingenting. Med tanke på hur länge man har väntat.

Det känns underbart. En fin onsdag, helt enkelt. 

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards