Alla inlägg den 11 juni 2008

Av BD - 11 juni 2008 23:40

Akut brist på dator. Intima detaljer utlovas imorn. Nu slocknar jag...

Av BD - 11 juni 2008 21:44

Hittade lite bilder från Thailand, den 25e februari år 2007.

Mina skills i biljard var tydliga redan då....

Av BD - 11 juni 2008 17:10

Sitter hos pappa och väntar på att han ska komma hem så vi kan laga musselsoppa med vitt vin. De luxe. Det var länge sedan jag såg han, pappi, så det är lika bra att träffas innan man åker upp. Tyvärr följer P. med på köpet, men hur svårt jag än har för den kvinnan så är det ändå inget jag kan göra åt det. Tyvärr!

Ärligt talat bryr jag mig inte just nu, jag är mest glad för att jag överlevde grillningen. Jo, det blåste så mycket så jag och M var inte direkt übersugna på att bada i poolen. Sugna på kött var vi däremot, så vi tänkte lite hurtigt att klart vi ska grilla. Saken är den att varken hon eller jag någonsin har grillat (och med någonsin menar jag n-å-g-o-n-s-i-n-, som i never-ever), än mindre startat en grill. Jag hävdade visserligen (med bestämdhet) att jag är väldigt bra på allt runt omkring själva grillningen - marinaden, ölhävandet, ja...mest ölen kanske. Därför borde nästa steg - att faktiskt grilla inte vara så svårt. Med stort mod tog jag mig an denna ädla konst. Som ett tapper riddare i rustning (läs: skitna kläder eftersom allt annat är nedpackat)

Hur det gick?

Ja, jag har bildbevis som jag hade tänkt slänga upp, men på grund av vissa tekniska probs så får man vänta lite längre. Själv tycker jag att det gick strålande, men....det är ju bara vad jag tycker. Det är väl bäst att ni får avgöra själva, antar jag - för mig kan man inte lita på....

Av BD - 11 juni 2008 14:37

Det blåser som stryk ute. Det blir godis och film med M istället.

Av BD - 11 juni 2008 09:22

Mot Lerum! Med en rykande kopp pressbyrånkaffe och en Aftonbladet. Nu blir det träff med M.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards