Alla inlägg den 27 juni 2008

Av BD - 27 juni 2008 22:56

Nu har vattenpipan testats för första gången på svensk mark. Den fungerar lika bra här. Inga problem alls. Laddade upp den med mycket Aprikostobak, tog mitt välfyllda glad med rosévin (tastes like heaven) och satte mig i fönsterbrädet och rökte. Det smakade helt ljuvligt....

Förrutom aprikos, så har jag även tobak med smak av blandade frukter och två sorters äpplen (röda och gröna). Aprikos är dock favoriten än så länge. Me Like!


Det finns inget bättre sätt än att starta helgen på. Det finns inget bättre sätt. Det är så här livet ska vara.




Av BD - 27 juni 2008 19:04

Nu börjar helgen! Jobbet flöt på bra i slutet, alla var på stålande humör (kan det vara det mousserande?) solen började skina ännu mer och det var fortfarande varmt i luften trots att klockan var 17.00 (sharp). Efter inhandlandet av allt man behöver för en mästerlig taco (varje fredag sedan 6 års ålder ger bra underlag för att kalla sig expert), sprang vi förbi Systemet.Har alltid velat testa Rosévin, men aldrig fått ett bra tillfälle, så jag tog en random-flaska från hyllan. Hey,Hey spontanitet. Lika bra att chansa. Nu firar vi att första jobbveckan är avklarad.


Nu korkar vi upp en flaska Rosé, lagar lite mat, och sätter igång den Bulgariska vattenpipan!


Full fart mot helgen!




Av BD - 27 juni 2008 14:48

Det luktar utomlands här i Stockholm. Eller så är det bara önsketankar. Nu har dom iaf öppnat en flaska mousserande här på jobbet. Skål!

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards