Alla inlägg den 21 juni 2008

Av BD - 21 juni 2008 19:57

Nu är jag hemma. Tillbaka till verkligheten. Här i Göteborg, men snart i Stockholm. Fy fan säger jag bara. Å-n-g-e-s-t. Det är inte roligt det här. Inte någonstans. Dessa 7 dagarna har varit de bästa dagarna i mitt liv, inget snack om saken - och jag vill bara tillbaka. Vrida tillbaka klockan lite lite grand. Återuppleva den underbaraste (och galnaste) veckan ever!

Så....hur gör man det bättre än att minnas lite?


Vad hände där nere i Golden Sands? Egentligen?

Ja ni, det är en lång historia. Men intressant. Skrämmande, men ... intressant. Och vet ni vad? Den kommer att berättas här. In i minsta detalj (och då menar jag fucking minsta detalj, inget kommer att utelämnas...)

Närdå?

Med start imorgon.

Det blir bilder. Det blir film.

Och ja, det blir utelämnande.

Häng med för fan....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards