Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av BD - 2 augusti 2008 23:36

Åh, Robin Söder

Åh, Robin Söder

Han sänker Djurgårn' med sina mål

Han är blott tio år gammal

Men det spelar ingen roll!

 *

Åh, Robin Söder

Åh, Robin Söder

Han sänker Djurgårn' med sina mål

Han är blott tio år gammal

Men det spelar ingen roll!

Av BD - 2 augusti 2008 21:53

Vad var det som hände?

Fråga inte mig, jag är för full för att berätta. Hehe.

Jag återkommer när jag har nyktrat till.

Allt jag vet nu är att det blev en barrunda för att fira vinsten i matchen IFK- Malmö, en barrunda likt de pubcrawls som finns i Bulgarien.


Av BD - 2 augusti 2008 13:45

Oh, det blev alldeles, alldeles för sent igår, den saken är klar. Kan ju förklara varför man är så seg idag då. Jävla vattenpipa. Hade vissa spontana planer på att åka in och se på Pride-tåget men det spöregnar utanför fönstret. Det är mer lockande att stanna kvar under det varma täcket ett tag till. Skamligt att man är så lat! Har hört vissa rykten om att det finns lite godis i skåpet....får se om det är en sanning eller inte.

 Cheers!

Av BD - 2 augusti 2008 11:19

....Om IFK Göteborg går vidare från andra omgången (det vill säga om vi lyckas göra mål på Basel på St. Jacob's Park) möter vi Vitória de Guimarães, från staden Guimarães, 4 mil nordöst om Porto i Portugal.

Spontan tanke: Inte alls jobbigt motstånd! Finns mycket svårare lag i den tredje omgången i kvalet til Champions League. Mycket, mycket svårare lag.  Nu gäller det bara att vi slår Basel, så har vi faktiskt en reell chans att komma in i "den riktiga" turneringen. Fy fan vad roligt det hade varit.

Av BD - 2 augusti 2008 01:44

Vi saknar dig ibland....

Vi gör faktiskt det! 



Av BD - 2 augusti 2008 00:19

Senaste MMS:et som slank iväg efter att man dragit i sig några glas (för många?) rosévin från Frankrike:


Det där med vattenpipa är ju hälsofarligt! Host.....

Edit: Jag är mest glad att det inte blev en nakenbild.... 

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards