Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av BD - 4 augusti 2008 23:24

Åh, jag får sällskap här borta! Visserligen inte förrän på fredag natt, but still. Det är min älskade lillasyster som väldigt spontant kom på att hon kände för att komma upp och hälsa på. Så hon tog sig en liten spontan-weekend helt enkelt. Eftersom hon är lika mycket blåvit som jag är, så passar hon såklart på denna helg då det är bortamatch mot Örebro. Det blir jävligt bra det här; jag, syrran och E i Örebro. Det kanske kan bli en klassiker? Hoho... På fredag klockan 23.00 landar flyget från Göteborg här i Stockholm och hon lämnar inte detta helveteshål till stad förrän på söndag klockan 20.45 Åh, jag längtar! Det var bara tre veckor sedan jag såg henne, men hon är ju min lillasyster. Jag älskar dig!


Ja, titta vad sentimentalt det blev! Det var väl lite mysigt? 

Av BD - 4 augusti 2008 19:03

En vecka kvar av semestern. Mitt nuvarande sinnestillstånd borde således pendla mellan hysterisk lycka (a la duracellkanin) och viss återhållsam skadeglädje över detta faktum. Så är det dock inte, jag känner mig inte helt Miss 100 procent idag rent ut sagt. Det kan bero på den beryktade måndagsångesten (upphöjt i hundra), men mer realistikt är att det beror på det faktum att jag inte har speciellt mycket att göra. Det är lite dålig aktivitet här borta. Stiltje, rent ut sagt. Och det faktum kliar- på samma sätt som klipulver från nyponrosor.


Jag känner mig lite avhängd här borta, min umgängeskrets kan kallas något begränsad  (om man vill vara snäll) Jag kan inte hjälpa att tänka att allt säkerligen hade blivit annorlunda om man bott i Göteborg, men jag är inte så säker. Om det finns någon där ute som har ett vettigt tips på vad fan man kan hitta på när man är ensam och övergiven här borta, så shoot man. Det här är ju ändå Scandinaviens huvudstad, det måste väl finnas någon vettig aktivitet?

Av BD - 4 augusti 2008 08:09

Jag hade en mardröm inatt. Jag vaknade helt kallsvettig, invirad i mina lakan och med en tung känsla av skräck i bröstet. När jag stannade upp och tänkte efter insåg jag varför : i drömmen hade jag haft sex med Alex Schulman. Fyra gånger! Inte en gång, inte två gånger - utan fyra. Vet ni vad det värsta var? Att det var bra, Jävligt bra. Han var ömsint  samtidigt som han var dominant, och efteråt låg han där svettig och log med sin stora mun och sneda tänder. Och han hade mobilen avstängd. Bara en sådan sak. När han sedan satte på mobilen igen, hade han 8 missade samtal. Det kändes bra på något sätt, minns jag.


Jag har dock fortfarande lite ångest. Man känner sig smutsig på något sätt. Som om man behöver en lång dusch, samtidigt som man vet att smutsen inte kommer att rinna av. Jag får försöka somna om nu, och hoppas att minnena sakta bleknar bort.

Av BD - 4 augusti 2008 01:38

- Jag är en dålig flickvän för att jag inte låter min pojkvän sova när han ska

    upp vid 07.00 och jobba.....

- Jag är en dålig flickvän för att jag inte låter han se på reklam på TV....

- Jag är en dålig flickvän för att jag tar hans tubsockor....


Men annars är jag jävligt bra!

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards