Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av BD - 13 augusti 2008 23:32

Två anledningar till att jag inte vill ha barn just nu.....

 

 

 

Av BD - 13 augusti 2008 21:07

Nu är det klart, nu är det äntligen helt officiellt. Från och med idag, den 13onde augusti år 2008 är jag fast anställd. Jag har ett jobb, ett jobb på 100 procent. Inte 30, inte 40 och inte 60. 100, maxat. 19 papp i månaden. Visserligen inte inom Polisen, men arbetsgivaren (MW) är otroligt trevlig. Jag har fått en jobbmobil, fast telefon, visitkort, en egen dator. Jag har massor med utvecklande arbetsuppgifter, och bra kontakt med medarbetarna. Det kommer bli trevliga tisdagsmöten med bulle och kaffe, det kommer bli höst-kickoff med alkohol och lekar. Det kommer bli säljarbattle med vinflaskor och biobiljetter i potten. Kan bli en otroligt intressant höst med andra ord. Jag är spänd på vad som kan hända. Faktiskt.


Nu ska jag ta och fira att både jag och E idag fick fast jobb. Officiellt. Det blir chokladpudding Lyx, baby. De där 2900 kronorna från Skatteverket som kom idag var ytterst trevliga. länge leve återbetalning av felaktigt betalad skatt. Ska bränna allt i helgen, Göteborg ni vet. Mindre trevligt var dock brevet från Radiotjänst med krav om tv-avgift. Får se om man inte råkar tappa bort skiten..... hehe.

-------------------------

Förresten, som ni kanske förstår sitter jag med datorn. Efter ett samtal med Dell kom det fram att ärendet är ett garantiärende (tur för mig att jag hade 3 dagar kvar!), men att de inte kan plocka upp datorn förrän på fredag. Nu sitter jag här och är tvingad att trycka på ctrl+v för att få till en punkt. Jävligt störande. Tro mig, jag har kramp i handlederna nu. Suck......

Av BD - 13 augusti 2008 18:46

Titta vad man springer på inne i gallerian. Perfekt när man väntar på E. Det gjorde min dag lite ljusare.

Av BD - 13 augusti 2008 17:08

Fan. Nu är det officiellt. Jag har gjort sönder min dator rejält. Knappen för punkt är totalt sönder. 10 dagar utan datorn. Fan,fan,fan.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards