Alla inlägg den 7 februari 2009

Av BD - 7 februari 2009 20:50

Lördag. Melodifestival. Deltävling i Göteborg.

Två av tre saker är guld. Men en av dom är trots allt tradition, så lik förbannat har vi bänkat oss framför Melodifestivalen. Bisarrt nog är jag mest glad för att det är från Göteborg, det känns nästan som om man är hemma när man ser bilderna. Det gör mig lite lycklig på något sätt. Fina minnen. Har självklart fettat på bra här borta; vi snackar lyxmiddag, vi snackar godis, glass och jordnötsringar. Vi snackar vin, öl och möjligtvis någon drink. Vi snackar hög volym på tvn (måste battla grannen nedanför som drog på Tarkan på högsta volym igår).


Resten av dagen har varit ganska lugn, behövs en sådan helg också. Sprang ju runt hela förra helgen ni vet (IKEA-Willys-hyrbil-hey-hey-stress-spring)och nästa helg blir det förhoppningsvis lite partey de luxe, så vi kör en fin mellanvecka här. Åkte iväg en liten stund till Barkarby och  tittade på bio-hemma-system, lite lite lite sugen blev man. Kliade i fingrarna så att säga. Handlade lite småsaker hem till baren (någongång blir den klar).


Nejfan. Får väl återgå till Melodifestivalen.

Men jag tänker fan inte rösta, där går gränsen.


Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards