Alla inlägg den 22 februari 2009

Av BD - 22 februari 2009 23:29

Så var helgen över. Det gick fort. Ångest-måndag imorgon, trevligt trevligt.

Har varit en extremt lugn helg. Planerna blev ju ändrade när Paris inte blev av. Sjukdomen gjorde väl sitt också. Fortfarande snor (haha) förkyld. Illa, illa.


Har slutat med whiskey-kuren (= whiskey hjälper mot förkylning) nu, känns inte som det hjälper sådär som jag hoppades. Tänker inte skylla misslyckandet på själva kvaliten på whiskey, eller mängden, men jag tror inte det är särskilt verksamt när köket ser ut som ett bombnedslag och det flyger damm överallt.

Åtgärdades dock idag. Det tappra försöket att göra städningen lite mer glamoröst genom att använda Ajax med liljekonvaljlukt (och smak?) fungerade. Skönt att  veta att man fortfarande kan lura sig själv.


Jaja. Jag sprudlar inte direkt av energi som ni kanske märker.

Får hoppas det bara är en förkylning.

Försöker bota mig med hjälp av lite smycken. Kolla på lite bilder för att pigga upp mig. Det fungerar förvånadsvärt bra. Men sen när blir jag inte lycklig av ett fräsigt halsband?

Sinnessjuka människa.


Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards