Alla inlägg den 14 februari 2009

Av BD - 14 februari 2009 19:12

Japp. För en gångs skull är jag dessutom hemma. Nej, jag har inte dissat min pojkvän de senaste två åren - men utav någon outgrundlig anledning så har jag varit först i Indien och sen i Thailand på alla hjärtans dag.  Det kallas ju extremt dålig tajming (det, eller så har mitt omedvetna något otalt med E).


Har varit en lugn dag idag- Läsa Aftonbladet i sängen änna, Förkylningen ligger där latent i bakgrunden och stör, men en promenad lyckades man orka med (klapp på huvudet). Har handlat på sig riktigt ordentligt med plockmat inför kvällen. Vi snackar mozarellaost, bak-potatis, skagenröra, röda vindruvor, brieost, kex, godis, yada yada... and so on in absurdum. Vinet är på kylning, vattenpipan är laddad. Hemmakväll med melodifestivalen är i sikte. Ja, eftersom det är alla hjärtans dag så ska jag väl mysa och pussa lite på E också. Han står ju ändå ut med mig 24/7.

Till alla andra jag älskar där borta i Göteborg/Uppsala/Umeå - ta hand om er! Ha en fin alla hjärtans dag.

Pöss.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards