Alla inlägg den 4 februari 2009

Av BD - 4 februari 2009 21:00

Herregud! Jag har förvandlats! Jag har blivit Anna Skipper de luxe. Den moderna kvinnan, hälsosam och fräsch. Smal, slank och vältränad.

Eller okej, nästan då.  Man kanske inte ska överdriva det hela (host).

Det är ju egentligen ingen världsrevolution det som har hänt idag.

Faktum är att jag idag endast har masat min något expanderande bakdel till gymmet för en omgång. Lite cykel, lite roddmaskin (den som kom på att det där redskapet skulle vara ett obligatoriskt inslag på varje gym av hög klass måste fan vara sadist ut i fingerspetsarna!). Träna, träna. Hepp, hepp.


Efter träningen slog min lata sida till  - så det blev mat ute (welcome to the good life). Men ni som trodde att jag skulle svulla nu efter träningen och möla i mig något från Den Gyllene Bågen (=MC Donald's) kan  känna er lurade. Jag var såpass nyttig att jag åt en Ceasarsallad ( vet inte om själva...hrm...såsen var nyttig, men salladen var den fan).


Dagens ekvation: träning+sallad = nyttig.

Jag kan med andra ord känna mig jävligt duktig idag. Klappa mig själv på huvudet. Nu ska jag bara se på Efterlyst också, så att jag odlar min kriminologiska ådra.  Dagen är komplett.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards