Alla inlägg den 3 september 2008

Av BD - 3 september 2008 21:35

 


Jag ogillar starkt den här kvinnan. Det finns många orsaker till det. Hon har en extremt stor mun. Hon är extremt enerverande med sitt tjat (läs: bullshit) om att "alla kan baka". Hon är hurtig som fan, och kan inte tala rent. Samt att hennes så kallade "bak/kak"program är en orgie av inzoomade bröst och flörtiga ögon.

S-t-ö-r-a-n-d-e. 

Av BD - 3 september 2008 21:08




Jag har ett problem. Ett ganska stort problem. Jag och min pojkvän är bjudna på ett bröllop nu i oktober. Bröllop ska vara en fin tillställning där man glädjs åt brudparet och äter fin mat (och får gratis sprit) och sådant där allmänt yada yada. Kanske en liten cigarill och en whiskey också (minns förra bröllopet,mhm). Men, vad händer om man inte kan glädjas?

Alltså, missförstå mig rätt - jag har inget problem med att dessa två tjejer ska gifta sig. Den grundtanken är finemang. Dom passar säkert tillsammans.


Problemet är bara att jag knappt har en egentlig relation till någon av dom. Eller ja, relationen är faktiskt lika med noll. Sätt er in i följande relationsdrama: Hon som gifter sig är min pappas nya sambos äldsta dotter som aldrig har bott tillsammans med oss andra. Ytterligare en komponent i soppan är att jag, för ett och ett halvt år sedan, valde att flytta bort från min pappa - främst på grund av hans nya sambo.Nu är både jag och pojkvännen (som har träffat dom tre gånger) bjudna. Jag är inte direkt exalterad. Dels för att det är om mindre än en månad och ligger extremt otrevligt till i tiden. Dels för att det kostar multum att ta sig ner. Men kanske främst för att jag inte vill sitta där och våndas. Jag vill inte helt enkelt. Punkt.


Problemet: jag vet inte hur jag ska säga det på ett bra sätt. De kommer att ge mig hinkar fulla med skit. Ja, kanske inte bokstavligen. Hur fan ska man göra? Kanske kan man bara strunta i att svara?

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards