Alla inlägg den 27 september 2008

Av BD - 27 september 2008 19:58


 


Nej, nu struntar vi i all planering....

Nu ska jag gå på bio.  Klockan 21.00 ska jag och E. se på Tropic Thunder.

Lite cola och popcorn på det. Fy fan vilken underbar kväll.

Mot bion! 


Av BD - 27 september 2008 19:15

Denna dag har varit full med saker, det är knappt att man hinner andas. Eh, eller inte. Idag har mest gått åt till lite lättsam planering inför flytten, men annars har det varit lungt. Riktigt skönt att krypa upp med en bok i sängen och lite jordnötsringar. Jodå, det känns som att jag har fettat på mig. Inte nog med det det blir cola också, och sen risgrynsgröt (!) till frukost. Oh my. Antar att man får lov att ha en sådan helg också. En sak har jag bestämt mig: inte en endaste droppe alkohol ska det bli. Är verkligen inte sugen efter i onsdags. Vit helg, tror jag att det kallas.


Det där med flytten ja. Det svåraste är avklarat. Vi har nämligen lyckats hyra en flyttbil. Upp och ner till Göteborg (100 mil) ställer hårda krav på en bil. Skönt ha den biten avklarad. Nu är det bara några saker till: adressändring, förnya hemförsäkringen, beställa bredband och kabeltv, betala hyran x 2,  avbeställa internet, beställa flyttbesiktning etc.etc

Det ska nog gå bra. Vi får ju bara lägenheten på onsdag..... 

Av BD - 27 september 2008 00:30

....sitta uppe och surfa runt på Flashback (av alla jävla ställen) och läsa hur man bryter upp värdetransportväskor, vilken anstalt som är bäst, och hur man på bästa sätt mördar en person. Det känns som att jag borde göra något vettigare. Som att sova till exempel....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards