Alla inlägg den 12 september 2008

Av BD - 12 september 2008 23:28

Jadå. Så är det helg igen. Underbart.Fucking great. Fredagen kunde inte ha börjat bättre. Två flaskor rosé öppnades på jobbet redan när klockan var 3. Det gick sådär att skicka ut fakturorna sen. Host. Men trevligt som fan hade vi, underbara arbetskollegor de där pöjkarna och flickorna - även om de är skåningar och danskar hela bunten.

Efter middag och ett glas vin, sitter jag mest här och chillar. Gör inget speciellt, njuter av ledigheten. Väntar in den stora dagen imorgon. Det är egentligen då det smäller. AIK-Blåvitt, årets match. Jag har varit sjukt taggad hela dagen, får se upp så att det inte blir överladdning bara. Lika bra att varva ner och andas lite idag, tro mig - det kommer att behövas.

 Får nog hälla upp ett glas vin och leta upp lita fina filmer på youtube (läs filmer på blåvittklacken).  Det brukar lugna ner mig. Man kan se det som en form av terapi också... men då skulle man samtidigt insuera att jag är något av ett psykfall.

Det är ju bara delvis rätt..... 

Av BD - 12 september 2008 19:59

Jag är helt fast. Jag har haft den här låten på hjärnan hela dagen. Det är helt absurt. Jag är inte ens säker på att jag verkligen tycker om den.....



Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards