Alla inlägg den 25 september 2008

Av BD - 25 september 2008 22:11

Fy faaan. Vilken jävla dag. Jag kan knappt förstå att jag överlevde den. Så bakis som jag var idag - så bakis har jag aldrig varit. A-l-d-r-i-g. Jag var minuter från att sjukskriva mig imorse. 8 timmar fyllda av fakturering och offertskrivande lockade inte (men, jag var ju tvungen att gå ändå). Hade jag inte vetat att det var fysiskt omöjligt så skulle jag beskriva mig som full även när jag vaknade i morse. I vanliga fall är dagen efter en utgång inte så farlig. Lite huvudvärk som max, annars mest seg i huvudet och trött. Idag var ett levande helvete. Jag svettades och frös, och jag var så jävla illamående att det bara var minuter från att jag gjorde bort mig på jobbet. Min totala matmängd under hela dagen var 1 liter fil. Inte bra.

Men, det var en underbar dag igår. Så rolig! Så jävla rolig! Kleins är ett fint ställe - särskilt vid blåvittmatch. Det var inte tanken alls det här, det var bara en spontan grej som hände. Men det är en dag jag vill minnas även när jag blir äldre. Därför tänker jag berätta vad som hände. Fast inte idag. Just nu är jag bara glad att den där pizzan vi köpte slank ner. Några glas med cola också. Men, imorgon ja, då tar vi nya tag.

After all that you really do have to ask yourself if it was all worth it... 'course it fucking was!

Av BD - 25 september 2008 14:54

jag är så sjukt Jävla bakis efter firandet av resultatet 0-0 mot lsk igår. Jag vet inte om jag överlever dagen.

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards