Alla inlägg den 18 september 2008

Av BD - 18 september 2008 22:42

 Att planera en flytt:


 


Såhär planerar man flytten till en ny lägenhet. På baksidan av en skrynklig  

servett från O'Learys. Med lite för många öl innanför västen.

Av BD - 18 september 2008 20:08

Jag är i lite av ett chocktillstånd. Jag får nypa mig i armen så många gånger att folk på jobbet lär tro att jag blir misshandlad här hemma. Det, eller att jag blir nästa champ i MMA. Det som har hänt är följande: jag har för första gången i mitt liv handlat en julklapp tidigare än två och en halv vecka före julafton. Jag gick verkligen over the top den här gången. Inte en månad innan, inte två - utan 3 fucking månader innan. I dag den 18 september köpte jag min första julklapp. Hur sjukt är inte det? Det är ett sådant trendbrott att man blir mörkrädd.


Dessutom; det är ingen vanlig liten sketen julklapp vilken som - det är en absolut perfekt julklapp. Den kan i princip inte bli bättre. Jag lyckades också hitta den till den person i min släkt som är näst svårast att köpa något bra till - min syster.


Så jävla slump att jag sprang på den där. Smet in på Designtorget och där fanns den. Det bara lös "perfekt" om den. Nu kan jag tyvärr inte avslöja så mycket mer - ifall min syster lekt C.S.I och spårat denna blogg. Men jag kan återigen säga att inte nog med att det var en slump att jag överhuvudtaget gick in i butiken - det var en ännu större slump att dom idag hade 15 procents rabatt på allt.


Det är sådana där slumpmässiga saker som gör mig lycklig. Ganska mycket lycklig. 

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards