Alla inlägg den 6 september 2008

Av BD - 6 september 2008 23:11

Åh! Ser att underbara Afasi & Filthy kommer till Umeå den 28 november. Jävlar.  M, jag kommer och hälsar på, okej? Vi drar ut och festar. Lätt att vi gör!


Förresten: Du kan tyärr inte göra något åt att jag kommer och våldtar din soffa. Sorry mate.... 


Av BD - 6 september 2008 21:51


Det blir nog en vända Football Factory till. Det är en av  mina favoritfilmer.

...... What else are you gonna do on a Saturday? 

Av BD - 6 september 2008 15:56


 


Det ser ganska lovande ut.

Ur min synvinkel alltså.

Känns högst motiverande att stanna kvar i sängen hela helgen. Mhm. 

Av BD - 6 september 2008 00:28

Nu sitter jag här i ett nostalgiskt glimmrande sken. Det känns lite som om man förflyttat sig x-antal år tillbaka i tiden. Som om man inte alls är i Stockholm, utan i sitt flickrum i Lerum. Jodå, jag har återigen letat mig in på YouTube och lyssnat på gammla låtar. Det är ett fenomen som alltmer uppstår när jag är ensam, har jag märkt. Om man tänker efter kan man se ett mönster. Återigen går jag igenom alla gammla låtar av LoopTroop, Promoe, Pst/Q, Svenska Akademien och Afasi och drömmer mig tillbaka.

Det är fina saker det där. Long Arm of The Law, Jag sköt palme, Snapphaneklanen, Jag gör sönder mig själv...ja titlarna är många. 

Jag ska undvika att överanalysera det där, jag lämnar de psykologiska termerna åt sidan, jag struntar i förklaringarna till att man (till viss del) lever i det förflutna. Jag bjuder istället på en låt....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards