Alla inlägg den 1 maj 2008

Av BD - 1 maj 2008 20:47

Tenta,tenta,tentaångest! Nu sitter jag här, igen...tenta imorgon. Helt blank i skallen. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag; disk, ouppackad resväska sen London, och 70 miljoner papper överallt (okej 23 kvadrat, inte mitt fel...host...nåja..)

Vet inte om jag har ångest för att det är tenta imorgon, eller för att tentan gjorde att jag spenderade Valborg hemma. Okej, Valborg i Göteborg har aldrig varit en Big Deal egentligen, men ändå. Det rycker lite i mig. Vill ut. Göra något i alla fall. Aktivitet änna. En öl eller två. Inte bara plugg, plugg. Visserligen är det väl för att kontrasten mot ett bröllop-med-öppen-bar-och-massa-cigariller som det var förra helgen blir för stor mot det som är nu: äta-sova-plugga-plugga-sova. Eller för att jag saknar Göteborg. Jäklar vad roligt det var förra helgen!

Ska ut imorgon i alla fall. På Thaibåten som det kallas. Tror det kan bli fint. Massa psykologitjejer och sådär. Efter-tenta-sköjj. Första gånger jag är ute "på riktigt" i Sthlm med, för jag räknar nog inte riktigt alla gångerna på O'learys. Det stället är ju att likställa med mitt vardagsrum. Haha. Fina minnen.


Anyway... det är nog dags att runda av. Helt meningslöst det här. Hey, såg att Blåvitt vann mot Skövde AIK i cupen med. Bra, det lidrar min ångest lite efter den horribla resan till Ljungskile. Borde

ringa syrran och kolla hur spelet såg ut. Kan väl omöjligt bli värre...även om det nu är B-uppställningen som spelar....


Cheers.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards