Alla inlägg den 3 maj 2008

Av BD - 3 maj 2008 13:50

Jag kom just på en sak.

Jag har bestämt efter en del räknande att jag (okej, jag och min kille - helst samtidigt) skulle skaffa barn år  2011, av den enkla anledningen att det är det enda år som egentligen  inte krockar med något fotbolls/friidrotts Vm/Em eller OS överlag. 


Jo jag vet, insane, men jag vill inte missa nått..och sen...det vore nog inte bra för barnet (host). (vi kan ju låtsas att det är den sista anledningen som styr mest...)

Men..det är snart ju! 3 år. Panik. Det går inte.

Nu måste jag utarbeta en ny plan...Damn it.

Av BD - 3 maj 2008 13:36

Idag kommer syrran! Fint besök från framsidan.

Det blir en helg med snack, bio och blåvitt. Kan inte bli annat än bra.

Saknar henne!


Har bokat bio redan, filmen 21 blir det. Har försökt leta upp den i åratal på PB, men det är ju bara usel kvalitet, så.... det blir bio istället. Ska ta en deluxepopcorn & en cola utan is. 

Bra att man redan har börjat planera, jag vet inte om det beror på brist på annat att göra..men jag antar att det är för att jag försöker fördröja det faktum att jag måste ägna dom närmaste 3 timmarna med att städa (läs sanera) min lägenhet.


Skitsamma, jag hoppas bara att E:s föräldrar vaknar snart så att vi kan boka resan till Bulgarien! Tydligen stör han när han pratar med mig i telefonen. Bullshit säger jag.

Fan, vi har ju velat resa i två år nu, men det har inte funkat med jobb & pengar och såntdär som brukar strula när man är student och inte living the big life direkt...

Nu jävlar.

Visserligen strulade det lite med hans bror o tjej som ska med, lång historia, men fan.... ingen respekt alls har den tjejen! Hade det inte varit så för att jag verkligen vill åka med E så hade jag bara struntat i allt.

jaja...


Off you go...



Av BD - 3 maj 2008 01:26

Klockan är 0126. För att vara exakt. Hemma från rundan med klasskompisar och mer nära kompisar. Fy fan vad skönt det var att äntligen kunna ta sig en öl med gott samvete. Visst, det blir öl framför fotbollen på tv:n, men.... inget slår en iskall Heineken på krogen efter en tenta. Det blev en del Heineken, och Mariestad med för den delen. Avslutade det hela med en cigg på hemvägn. Fy fan vad skönt.  Gaah...har längtat!

Var på Tiffanys idag, gillar det skarpt. Får se vart det bär nästa gång, en helkväll är bokad! Folk skulle upp och jobba imorgon, så det blev inte särskilt länge, eller ja...4 timmars tjöt, och en del öl, det är enough.  Jävligt skönt, jävligt chill. Me like.

Minns svagt att jag hade en intressant disskusion om fotboll nu igen. Alltid, Allitd. Suck. Fotbollsnack på fyllan. Tur att det inte var en Aik:are, hade lämnat bordet då. Hehe.

Anyway,....dags att runda av. Inget mer obalanserat fyllesnack...

Cheers ffs! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards