Alla inlägg den 2 maj 2008

Av BD - 2 maj 2008 15:25

Så jävla skönt. Ingen mer tenta. Ingen mer skit. Bara roligt, roligt, roligt.

Yäs. Borde visserligen städa och diska, men....jag var tillräckligt duktig när jag köpte både toapapper och tvättmedel. Man ska inte överdriva som mormor brukar säga.


Jag vet förresten vad jag ska köpa första gången jag har så mycket pengar att jag kan slippa bry mig (ungefär samtidigt som jag har köpt mig den där Ferrarin och pendelkort till Jamaica med andra ord): ett skönt toapapper. Javesst, toapapper!

Eldorado x 10 är inget skönt papper. Utan att gå in på mer intima detaljer så känns det ungefär som att bli raspad av ett sandpapper grovhet 60.

Nej, gärna fluffigt, och inte fluffigt som sådär hej-jag-torkar-mig-med-ett-lamm-fluffigt, utan deluxe. The real deal. På riktigt, änna.

Lyxiga ostar och fint toapapper. Det är fint. Eller ännu bättre: årskort på Blåvitt, bra öl och toalettpapper. Jag längtar redan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards