Alla inlägg den 27 maj 2008

Av BD - 27 maj 2008 20:28


Vad jag egentligen hade velat aktivera mig med om jag inte hade varit tvungen att tentaplugga....


Well. Man kan väl få drömma? 


Av BD - 27 maj 2008 19:05

Åh, äntligen lider dagen mot sitt slut. Jag är helt slut i huvudet. Var uppe tidigt som satan, och hade opponering i skolan. Det var dödligt tråkigt. Oh my...Sen dess har jag ägnat resten av dagen åt studier inför tentan. Mitt dukgtiga as.


Ska egentligen inte klaga, nej nej. Efter en riktigt god lunch-sallad med A, så åkte vi hem till hennes terass och solade. Solade och pluggade. Det steker på bra på den där terassen. Känns som man befinner sig i Spanien och inte i Sverige. Me Like. Riktigt skönt var det att sitta i underkläder (vem tänker på att alltid ha med sig bikini änna?) och låta solen schteka. Inget solskydd här inte. Blir brun så snabbt också, så i den här farten blir det pepparkaka inom en vecka. Lätt!

Nej, man kunde haft det sämre. Absolut. Tycker jag har kommit en bit på vägen också, så... det är väl bara att kämpa på. I guess. Fortsätta plugga, så att jag kan roa mig kungligt i helgen. Jo vesst, det ser man fram emot. Big time.
Nej, ett sista ryck nu....


Terassen. Underbart.Tack A!

Bild: Organiserat kaos....


Av BD - 27 maj 2008 07:51


Japp, You make me feel so good.... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards