Alla inlägg den 4 maj 2008

Av BD - 4 maj 2008 13:59

Filmen 21, jadu. Hade stora förväntningar på denna. Laddat med både popcorn (uppgraderad version mellan) och godis. Men usch....det blev lite av en besvikelse. Vad hände med Las-Vegas känslan? (Denna eminenta tv-serie.) Ingen fart, ingenting. Hade hoppats på en "oceans 13" liknande spänning. Eller åtminstonde 50 procent av spänningen. Men...ingenting. det som hade kunnat bli så bra. Det var bra filmat, snyggt filmat. Men så sjukt amerikanskt. Hej-jag-är.nörd-med-glasögon-och-jag-kan-bygga-en-robot blandat med hej-jag-är-en-galen-kung-fu-kines och stereotypsnygg usa-kille, det obligatoriska twisten där man förlorar allt i mitten av filmen, och så vidare i oändlighet... Inte värt 95 kronor. No No. Inte alls. Suck. Max tre, (3) i betyg, och då är jag ändå snäll.

 ----------

Fan, snart match. Sjukt nervös. Bajen borta, bra väder, ja det verkar bli en bra dag. Men spelet..herregud. Det lär väl inte kunna fungera alls va? Det såg inte bra ut mot Ljungskile, det såg (enligt uppgift) inte bra ut mot Skövde AIK. Det är ångest redan nu. Kraftig ångest. det måste,måste verkligen bli vinst. Det handlar om min överlevnad här i Stockholm. 

Hur ska det gå: ingen Sella, ingen Olsson, Alex under isen och Hysén som en blek kopia. Fan...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards