Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

En söndag med fotboll

Av BD - 5 maj 2008 21:07

Nu har syrran åkt hem till Framsidan, och jodå jag är kvar här på baksidan. För att inte få total ångest (eller åtminstone hålla den i schack), så sitter jag här nu och fipplar med lite avancerade saker, planering, och annan hjärngympa. Oh ja, intressant liv man har...host....

Har varit en underbart fin helg. Underbart för att jag fick träffa henne igen, och underbart för att vi har pratat, sett på film och bara umgåtts.

I Love You! Det här var precis vad jag behövde.


Underbart var också söndagen. Fint väder och en hyfsat (så bra som det går på söderstadion) kall öl i plastglas. Solen som värmde när de blåvita spelarna sprang in på plan. Nervositeten var skyhög. Men abstinensen likaså. Hur blev det då? Ja... det blev, sådär. 0-0 mot Bajen borta är ingenting att gråta blod över, MEN, spelet? Det fungerar inget vidare. Det gör mig riktigt orolig. Bättre än mot Ljungskile visserligen (det där kan väl inte ens likna spel), men det är något som fattas. Hur kan man inte ha självförtroende när man är regerande svenska mästare? Hur kan det se så... troftigt ut? Så fel? Får väl hoppas att Kalmar kan öka självförtroendet nu på onsdag. Vi har ju redan slagit dom en gång i år i Supercupen (redan en titel, änna) så självförtroendet borde det inte vara fel på.

Måste bara nämna korven på Sös. Herregud! Gratis rostad lök? Gratis bostongurka? Hör ni det på Nya Ullevi,det där är klass!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BD - 2 mars 2009 07:33

    Ytterligare en anledning att sakna Göteborg just nu. Lite, lite sugen är man på att ta en sista-minuten-biljett. När tänker dom spela här? När? Varför hittar jag ingen information? Panic.   ...

Av BD - 1 mars 2009 22:21

  Jag har inte särskilt många fördelar (utöver själva jobbsituationen) i mitt nuvarande jobb. Men förra veckan visade det sig att en samarbetspartner sponsrar Hammarby Bandy och att jag oväntat nog kunde lägga vantarna på två gratis biljetter (värde ...

Av BD - 1 mars 2009 20:41

Efter en lång (men underbar) helg, passar jag på att ta det duktigt lugnt. En bra bok, några kex med brieost (innan maten, ojoj), vindruvor och ett glas vin. Det känns skönt att man inte bor hemma och att man faktiskt kan bestämma över sig själv. Sön...

Av BD - 1 mars 2009 10:46

Hela helgen har spenderats med min kära pappi och P som kört hela vägen från Göteborg. Snart åker dom iväg igen, men fram tills dess så ska jag spendera så mycket tid m det bara fysiskt är möjligt med dom....

Av BD - 27 februari 2009 07:23

Vi slänger väl upp en låt - och startar denna fredag på ett ypperligt bra sätt....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards