Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Naglar

Av BD - 25 maj 2008 12:16

Jag hade så fina naglar när jag bodde i Göteborg. De var reltivt långa, och även om jag hade problem med kvaliten på naglarna ibland så fanns det åtminstone något som man kunde kalla för nagel. Så är det inte nu. Mina naglar har, sedan jag flyttade hit den 16onde oktober 2007, inte växt en centimeter. Utvecklingen har minst sagt stagnerat, och varje gång man ser en tendens till lite längre naglar så går dom av direkt. Jag vet inte vad det beror på, om det är luften som är dålig här uppe eller vad det nu är, men det är som om naglarna är rädda för något. Som om dom inte vågar växa och bli långa här.

Det finns uppenbarligen viktigare saker i världen än mina naglar, jag vet. Men, jag saknar dom. Det är sånthär jag sitter och funderar på när jag övergiven sitter i min säng en söndag och inte riktigt känner för att plugga fasten jag vet att jag desperat måste. Jag börjar allvarligt fundera på att åtgärda problemet när jag får min första fetinglön i augusti. Det måste ju finnas tusentals bra nagelstudios på denna sida landet. Jag menar, hallå Östermalm, stureplan, liiiidingö.... det säger ju allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BD - 2 mars 2009 07:33

    Ytterligare en anledning att sakna Göteborg just nu. Lite, lite sugen är man på att ta en sista-minuten-biljett. När tänker dom spela här? När? Varför hittar jag ingen information? Panic.   ...

Av BD - 1 mars 2009 22:21

  Jag har inte särskilt många fördelar (utöver själva jobbsituationen) i mitt nuvarande jobb. Men förra veckan visade det sig att en samarbetspartner sponsrar Hammarby Bandy och att jag oväntat nog kunde lägga vantarna på två gratis biljetter (värde ...

Av BD - 1 mars 2009 20:41

Efter en lång (men underbar) helg, passar jag på att ta det duktigt lugnt. En bra bok, några kex med brieost (innan maten, ojoj), vindruvor och ett glas vin. Det känns skönt att man inte bor hemma och att man faktiskt kan bestämma över sig själv. Sön...

Av BD - 1 mars 2009 10:46

Hela helgen har spenderats med min kära pappi och P som kört hela vägen från Göteborg. Snart åker dom iväg igen, men fram tills dess så ska jag spendera så mycket tid m det bara fysiskt är möjligt med dom....

Av BD - 27 februari 2009 07:23

Vi slänger väl upp en låt - och startar denna fredag på ett ypperligt bra sätt....

Presentation

Omröstning

Vilket projekt ska jag ägna mig åt?
 Odla en jordnötsplanta
 Skriva en bok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards